Blåslagen men inte slagen...

Teamdag... teambuilding...

Startade upp med lite go-kart...
AJ LAJK...
Började med att slå till med näst bästa varvtiden i min grupp, vilket sen höll sig till en femte bästa efter att bägge grupperna kört sina uppvärmningsheat.
Detta gav mig såklart en MYCKET bra placering i kvalheatet.
Det är SÅÅÅ kul att köra.. och jag... tjaa, ni känner mig... jag KÖR.. så det ryker...
Det hela slutade med att jag tog mig till A-final som ENSAM tjej (totalt 27 deltagare, varav 8 var tjejer)!
YAY!! Redan DÄR var jag supernöjd!!
Sen... gick det inte FULLT lika bra, men jag kom inte sist alla fall...
Bland grabbarna föll ursäkterna och bortförklaringarna som spön i backen. Det var sabotage, slitna däck, seg motor, andras fula körsätt etc....

Färden gick vidare till nästa anhalt och mer tävlingar.
Uppdelning i tre lag, och ett tu tre utsågs jag till lagledare för mitt lag.
Det skulle utföras diverse aktiviteter (fysiska sådana, allt från bågskytte till att lösa pussel) för att få ledtrådar vars svar skulle bli en siffra.
Siffrorna skulle sen bli kombinationer för att öppna ett gäng hänglås i finalen. Klurigt, klurigt och fingerfärdighet och kvicka hjärnor var avgörande.
Därför är inte jag förvånad att mitt lag gick vinnande ur den kampen!!
SNYYYYGGT!!

Fick ju fira det hela med ett dopp i det blå, två gånger inkluderat en liten simtur.
FRISKT!
En öl och lite grillat på det så var saken i hamn....
UNDEBAR dag!!

Dock... baksidan av det hela är ju... att man måste ju satsa, att det krävs lite uppoffringar... mina ser ut så här:













































Kommentarer
Postat av: The Librarian

Aaaaj, ser det ut som, men kul att ni hade kul :-D

2010-06-21 @ 21:02:55
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0