This is it

Nu så. Snart dags.
För lite vila... eller ja... semester. Vila får vi väl se.

Blir som vanligt nästintill rörd till tårar av uppskattningen jag får.
Ännu en gång visas den och nu med bravur.
Denna gång kommer den att ge mer uppskattning och ro!
Är så lyckligt lottad för att få vara med ....!!

Det finns mycket saker som är lite lätt kaos omkring mig. Men jag har insett att det säkerligen alltid kommer att vara så. För jag styr inte över allt själv.
Och vill det inte heller. Människor måste få tänka, tycka och känna själva. JAG ska inte tvinga någon till att göra något, känna något eller säga något (ÄVEN om jag ibland skulle vilja...).
Jag menar, OM jag nu skulle lyckas... hur bra blir det då???
Är det inte bättre att veta att personen tycker, säger och gör saker för att DEN vill det, av sig SJÄLV.... Det blir ju  äkta då, och är det inte ÄKTHET vi vill ha, inte leva i en lögn?
Lögnen kommer alltid ikapp förr eller senare.

Jag känner så alla fall.. jag vill ha människor i min närhet som själva vill det.
Som själva tycker om mig, ser mig som intressant och uppskattar mig för den jag är.

Och det har jag...

Nu så... THIS IS MY LIFE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0