lekstuga

Lekte och pillade lite härinne idag.
Grejade och vågade testa lite nytt.
och... så...

VÄLKOMMEN... till en liten nyare blogg.

Kändes lite kul att det fungerade, att jag fattade hur... och valde att faktiskt göra det.

Som sagt... små, små saker som får mig att må bra.

Idag har det gjorts nytta på många sätt, hade ett litet avbrott kan man säga.
Bakat lite också... och lagat sjukt god middag som avnjöts med sällskap.

Nu... nattidags...

Hoppas ni trivs med nya designen!!
Och ser allt nytt jag gjort....
Ära och berömmelse(?) till den som kan räkna upp alla ändringar jag gjort!!!

Kommentarer
Postat av: MrsBloodyKisses

LIKE!! Somrigt o fint! :)

2010-07-09 @ 07:32:39
Postat av: BB

Läckert!!! Man blir glad redan innan man läst :) :) :)

2010-07-09 @ 10:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0