el-vacation....

Då så... då var det dags.
Årets semester inledd (även om hjärna och kropp inte insett det ännu... )
Har mycket jag vill göra... mycket jag ser fram emot.
Det började lugnt och behaglig med grill och suveränt god mat och härligt sällskap.
Ett par timmar i solen blev det också.

Idag har molnen hopat sig på himlen, så det blir lite andra planer. Jaga Kakan på gymmet kanske?? HAHA...

Känner ett lugn inom mig just för tillfället, på ett sätt.
Har på något sätt gått in i en andra andning kan man säga. Där jag står upp för mig och har valt att göra saker för mig själv. Och framförallt... sluta tänka så mycket hela tiden.
Jag har kommit till insikt på flera plan och det känns bra att nu kunna genomföra dom. Insikten och "besluten" har liksom gett mig lugn, även om vissa av besluten tagits i motsatt till min vilja.
Men det är ändå ett beslut och då kan jag lättare jobba vidare utifrån det och komma till sans.
Med mig själv om inte annat.
Känner samma sak från de jag har kring mig, och har fått uppleva en glädje och ett lugn även därifrån. Känns skönt...

Nu.. är det dags att fortsätta så här.

Motto: ska göra saker som får MIG att må bra....

TMD

Kommentarer
Postat av: The Librarian

Bra! Man SKA göra saker som får en att må bra. Du kommer att få en underbar sommar. Det är jag säker på! Kram

2010-07-05 @ 09:57:08
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0