back in time...

Är tillbaka i tiden lite.
Mysigt, och lite spännande...
Och uppvaknande... det är mycket jobb... att ha små....
Men de små leendena.... kittlande skrattet... blööööööta pussarna och gosiga, knubbiga kramarna ger såååå mycket energi. För de är SÅÅÅÅ äkta, innerliga....

Det tar ner mig lite på jorden, får mina tankar att skingras lite. För en stund verkligen släppa ALLT annat.... mobilen FÅR vänta, datorn och allt annat, är INTE prio alls....
JA, jag vet att man KAN släppa det annars. Men nu KRÄVS det verkligen.... och det behövs för min del. För jag är annars FÖR nyfiken av mig.
Så...
man kan säga att detta är ändå lite MER semester för mig... på ETT sätt.... rent mentalt liksom.

Otherwise... saker är snurrigare än nånsin....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0