Upp till knäna....

Det är snö ute... som ni vet...
Igår snöade det HELA dagen.. som ni också vet...

Fast vad varken NI eller jag visste (kom ihåg) var vart jag ställde min bil när jag kom hem igår...
Så jag sprang faktiskt förbi den nu när jag skulle iväg...
I och för sig är jag förvirrad så till den milda grad, MEN min bil är ju RÖD, så den borde synas... kan man tycka.
Men se här... är det så konstigt att jag inte hitta den??



 
(TUR att jag kan mitt reg.nummer..... annars hade jag nog letat fortfarande....)

OCH det var MYCKET länge sen som snön sträckte sig ÖVER kanten på mina stövlar medan jag sopade fram bilen... Och jag har KNÄhöga stövlar!!
(funderar med ens hur LL fixar detta....)

LOVAR... Ska ALDRIG mer klaga på att vi har för lite snö...
för NU... NU tycker jag att det är lagom... STORMtrvis...
Kan man annat är tycka att detta är vackert att få bara ute i?

 


(från min promenad igår eftermiddag)




Tjing!!


Kommentarer
Postat av: The Librarian

Det är inte lätt, men det går... Med snö upp till halsen tar jag mig fram. Har givetvis skaffat snöskor till vargen annars hade han försvunnit...

2010-01-02 @ 15:48:46
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/
Postat av: exet

HAHA!!! Det som göms i snö kommer upp i tö:)))

2010-01-02 @ 17:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0