Roten...

Varför känns det som att jag är roten till allt...?
Att vad jag än tar i, gör, så blir det "fel"?
Varför känner jag mig som den största i boven i alla draman?

Varför känner jag att jag själv hellre lider i tysthet och låter andra runt mig få sin lycka igenom?
Hur kan jag påverkas så hårt av annan?
Och känner mig som den största idioten som existerar... eller den minsta lilla mus... korkad... som den som stulit äpplen i rektorns trädgård och blivit påkommen....

Hur kommer det sig att jag har så svårt för att göra bra saker för MIG...?
Varför blir alltid MIN möjlighet till glädje på bekostnad av någon annan??

DET ÄR FAKTISKT MIN TID NU!!!

Kommentarer
Postat av: Gunther Åström

Du är också roten till mycket gott, mycket du tar i blir rätt, och det finns dom som du är en hjälte för. Glöm ALDRIG det!

2010-01-13 @ 16:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0