Non-pedagogiskt...

Ett tips....!
Försök INTE att göra matteläxa med en som har lika stor brist på tålamod som dig själv.
Det hela slutar LÄTT i tårar, avbrutna stift på pennan och annat mindre kul.

MEN HUR lätt är det att förklara något som i mitt huvud är SOLKLART liksom...?
HUR gör man för att få ut det i ord som en annan ska förstå... när det liksom bara FINNS i mitt huvud....?
Pedagogisk? JAG? Antagligen inte....


Eller också handlar det bara om att jag och Dotra är på TOK för lika.
Kan inte hon en sak DIREKT blir hon lite lätt sur, irriterad... och jag kan inte FÖRSTÅ vart hon fått DET ifrån... hmm...

Summan är alla fall: INTE göra läxa med NOLL tålamod, trötta muskler, stressad dag i bagaget och annat jox...

För övrigt har jag gjort ett litet härligt inköp idag, vilket känns lite spännande... för mig alla fall.
Och är glad för att det gamla ger mig ett gäng fördelar ännu!!!

Kommentarer
Postat av: Bellizzen

Vilken färg???

2010-01-20 @ 16:12:25
URL: http://blogg.aftonbladet.se/bellizzen
Postat av: Eva M (Aka Peaches74)

No shit! Matte läxa jag och en 10åring. Nej Nej!

kan bara gå åt ett håll....

2010-01-20 @ 22:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0