Helgen tog slut...

Helgen kom...
och gick.....

Tankar som slagit mig under dessa dagar är...
- varför känns det som att man ALLTID går åt fel håll på gågatan/trottoaren? Känns som att ALLA andra går åt motsatt håll och att de vet något som JAG inte vet...

- varför finns det så många människor som måste lägga sig i andras liv via helt andra personer än de som det berör?

- om man sitter på en öde ö, utan mat, BORDE det finnas viktigare saker att diskutera och ta upp än huruvida och varför en annan människa inte gillar en.

- kommer min stackars utomhustermometer NÅNSIN få visa plusgrader igen?

- kommer LL att göra turkiskpeppartryffel UTAN att de fastnar i formen...?

- sätt dig inte och varva ner om du inte vill bli TOKTRÖTT....

- är tydligen överkänslig mot ett visst livsmedel... nu ska jag bara komma på vilket det var/är.

- är glad att jag har bara EN dotter som hamnar i tonåren och INTE tretton....!!

- hur märkligt det är att man tycker sig kunna en låt GRYMT bra för att sedan konstatera att det var refrängen som var det enda man kunde....

NU startar veckan... i 300 direkt... det är Dotra vecka... och då är det lite mer att hålla koll på...
Innan jag vet ordet av är det helg igen.. och sen.. efter den.. DÅ ni... DÅ... är det dags.

NATTI!!

Kommentarer
Postat av: Bellizzen

Gumman...bara döda fiskar flyter med strömmen!!! :-D

2010-01-26 @ 20:18:36
URL: http://blogg.aftonbladet.se/bellizzen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0