...folk...

Men ATT det ska var så svårt...!!!
Att:
A ) Inte lägga sig i andras liv...
B ) Inte hacka och racka ner på andra bara för att dölja sina egna fel och brister
C ) stötta och vara glad för andra....
D ) inse att man kanske sårar nån med sina klumpiga uttalanden och påhopp...

Nej det ska klagas på ... hackas på... lägga sig i saker man DEFINITIVT inte har med att göra...!
Utan att inser att det gör ont... utan att inse hur det sänker en annan människa...

Skräm gärna bort liksom... istället för att stötta och puscha och glädjas... och jobba för att det ska bli bra för andra...

JAG BLIR SÅ LESS...
men jag säger bara en sak...
Ge dig på någon av MINA vänner igen och FF kommer att ge sken av sitt namn....!!
Och du... du ska vara glad att det inte var MIG du utsatt den här gången...

*frääääääääääs*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0