envis

Att vara envis är bra...
och envis är jag... uppenbarligen... speciellt när det kommer till saker jag VET går att ordna och SÅ svårt KAN det inte vara.

Min envishet har antagligen gjort att jag sitter där jag sitter idag.

Tänker inte förklara vad min envishet gjort för mig de senaste 2 dagarna, mer än kortfattat.
Fått mitt meddelandesystem att fungera som JAG vill vilket krävdes klickandes, testandes, letandes på nätet, inställningar, letandes igen, trixande, *ett gäng svordomar*, insticksmoduler och BADABING... FUNGERAR.

Fick igång ljudet på min burk, som i sig inte låter som att det skulle vara så krånligt, om jag inte säger att jag sitter med dubbla (olika) operativsystem (ej windows) som INTE är ihopkopplade, varav jag inte arbetar aktivt i det ordinarie.
Vilket i sin tur innebar att det var det ordinarie som spelade ljudet, men vars 2 webbläsare (som jag inte kommer  ihåg namnet på, aldrig hört förut) INTE ville spela upp webbradio på grund av ett gäng tillägg och annat jox som inte fanns. Så återigen, testing, letning, inställningar, letande, testande, *suck*, klickande.. och TADA... NU SÅ... webbradio IGÅNG....JUBLADE...
SKAM DEN SOM GER SIG....

Men nu är frågan:
Jag har lurat ´min dator megamycket... undra om den kommer att ge igen snart...?

Tänker så här: Den gjorde inte som jag ville på MITT sätt. Så fick jag helt sonika lura den att TRO att den fick som DEN ville fast det var JAG som i slutänden fick som JAG ville.
Som med vilken karl som helst alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0