det KUNDE gått...

Ja... man slutar ALDRIG förvånas. Hur vissa verkligen VÅGAR, liksom bara kasta sig ut i det okända. Råkade ut för en idag...

Satt och hade fikamys med nyaste väninnan. Pratade i allra högsta grad om MYCKET viktiga saker.
Sms-signalen ljuder från min ficka och jag plockar fram mobilen under tiden vi fortsätter prata....
Tills jag ser på mobilen och ser att sms:et kommer från ett nummer som inte är inlagt i min mobil. Och DÅ hajar man till... gets my attention så att säga. Öppnar upp och läser följande (och det är NU hakan trillar till golvet och jag blir KNÄPPtyst...):

Hej (Censur). Vet ej ens om jag skriver till rätt person,
men om de e (censur) ska du veta att jag var så kär i dig som man kan bli!
Blev så jäkla blyg när jag träffade (censur). E detta U-(censur) så snälla
hör av dig? Jag har bott i (censur) i 6 år nu. Jobbar som fiskare.
Tänker ofta på dig! Fint o bo här. Kram (Censur)

VAD säger man om det??!!!
HAHAHA... TJENA...
Snacka MOD killen har skrapat ihop liksom...

Tyvärr så visade det sig att jag var fel person, efter några sms fram och tillbaka.
Han är 10 år äldre än mig och inte uppväxt på samma ställe som jag.
Tyckte lite synd om honom.
Han verkar ju HELT klart gilla den här tjejen och vill ha kontakt med henne...
Önskade honom lycka till i sitt fortsatta letande dock...

Som sagt...
man vet ALDRIG när livet tar en vändning...


Kommentarer
Postat av: Bellizzen

Åh, vad synd...men du - du kanske skall ta och omvända honom ;-) Åldern ger ju sin rätt och en fiskargrabb har garanterat arbetarkropp ;-)

2010-01-14 @ 11:17:38
URL: http://blogg.aftonbladet.se/bellizzen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0