dagar

Det finns en uppsjö av dagar...
Dagar då man älskar livet
Dagar då man inte alls är kompis med livet
Dagar då allt är ljust
Dagar då livet känns mer som en pina
Dagar då all svänger lika snabbt som sekunderna tickar
Dagar man inte trodde skulle komma
Dagar man önskade inte kommer
Dagar man önskade inte hade kommit
Dagar då allt ställs uppochner
Dagar man vet varken ut eller in.
Dagar man undrar men inte vågar fråga
Dagar man har energi och känner sig oövervinnerlig
Dagar man känner sig totalt matt...
Dagar man blir överraskad av en oväntad omtanke
Dagar då känslor tar överhanden...
Dagar man bara vill gråta
Dagar då man tramsar sig igenom
Dagar man glömmer...
Dagar man VILL glömma
Dagar då ALLA känslor kommer....
Dagar man längtar efter....
Dagar då tankar och funderingar grusar allt.
Dagar man förvirras...
Dagar då man älskas...
Dagar då man hatas
Dagar man önskar man hade alla svar
Dagar man undrar...är jag inte värd mer än så här?
Dagar jag känner att JAG betyder något, JAG är BRA på det jag gör
Dagar då jag inte orkar mer....
Dagar då tron tar slut
Dagar då man undrar.... tar detta nånsin slut... är det nånsin MIN tur?

Det finns en enda sak som är densamma dessa dagar...

Jag är så innerligt glad att ha vänner, som står mig bi OAVSETT vilken dag jag har....
Som jag vet.. finns.. bryr sig... och stöttar OAVSETT ...
Ni är några få... men jag vet vilka ni är...
som önskar mig det bästa..

Och jag vet... att jag.. en dag... kommer att kunna finnas där för er...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0