Champange, Rötjut & Ragnar....

2009 är över!!

Och jag tänker INTE summera... Vill blicka FRAMÅT....

MEN summera kvällen kan jag göra...
15 minus.... ExetB.... (inkl yngste son) ... champange... 3 rätters middag.... rötjut... småprat.... TP.... 12slag.... skål med grannar... När Då Då... mera TP.... Ragnar.... FamiljeGeni.... 03.30 sömn....
MYSIGT!!! MYSIGT.....!! Tusen tusen TACK!!!!

2010 har startat... som vanligt förvirrat... Inget ändrades där inte...
Snön yr utanför... som mina tankar innanför min blonda kalufs....
Upp eller ner.... hit eller dit...?

TACK kära vänner som gör vad ni kan för att hålla mig i verkligheten.
Som gör vad ni kan för att hjälpa mig med min oreda....
Tack.... jag vet vilka ni är och vet att ni står mig bi....

Låt 2010 bli ett år där vi gör mer saker som får oss att må bra!!

Kommentarer
Postat av: The Librarian

Du, vännen, du är medveten om att DU hjälper andra också, va?! DU finns för vännerna. DU betyder!!

2010-01-01 @ 15:59:44
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0