bra ensamhet

Idag.. kan jag... faktiskt säga att jag är LITE glad att jag vaknade HELT ensam.
Det är HELT tyst här hemma och för mig är det ett gott tecken...

Kan tyckas märkligt att JAG gillar ensamheten...
MEN det innebär att Dotra's övernattning FUNGERADE!!!!
Hon var på pyjamasparty igår... och sov kvar.
TROTS att hon igår var mycket tveksam till hela grejen, var till och med på vippen att inte ens gå på partyt eftersom det skulle kännas pinsamt inför de andra om och när hon ville hem mitt i natten.

Jag bytte taktik och sa till henne att vi packar allt som om att hon SKA sova kvar, att hon tar på sig pyjamas och allt sånt... och när det är dags att sova och hon inte vill så hämtar jag henne, UTAN diskussioner. Tills dess kör hon bara på. Sen lämnade jag ämnet....
Hon köpte det och stack iväg.

Min fredagkväll förlöt som vanligt. Sexpass, dans och lite mumsigt vin och såklart SÅNG...
Klockan gick... och min andra taktik höll i sig:
Att INTE kontakta henne, ALLS. För att inte skapa längtan och tankar på mig.
Jag bestämde mig för att inte ens sända ett God Natt till henne... utan lät det bara vara...
Till slut pep det i telefonen och jag tänkte att NU är det dags...
Men det stod bara; GoNatt Mamma...!

Log lite för mig själv och la ner huvudet på kudden... och väntade... på nästa sms...
men vaknade runt halv 4... UTAN att hon hört av sig mer...
YAY!!!!!!!!!!! WOHO... UNDERBART!!

Nog för att detta party var hos för henne MYCKET nära vänner så är det ändå en seger...

Å andra sidan KAN allt ha raserats nu på morgonen...
Enligt uppgift var inte väckningen den SNÄLLASTE....
Fast jag skrattade gott... och jag antar att varken Dotra eller JK är direkt förvånade... Jag vet att jag inte var det alla fall...
HIHI!!



Solen skiner utanför och min termometer visar -17 grader.... Det är helt fantastiskt vackert och en promenad blir ett MÅSTE... efter att ha klätt på sig ett gäng kläder...


// hörde nyss något på nyheterna.. och blir konfunderad över hur vissa INTE tänker... flygplatsernas säkerhet har ju höjts då nån försökt spränga ett plan i luften.
Igår... stormades ett plan av säkerhetspersonal på Heathrow som skulle till Dubai efter att nån hotat att spränga planet i bitar.... det hela visade sig vara 3 fulla britter vars fylleskoj gick lite långt... NÄHÄ... men SERIÖST...!! trött ja blir....//

I övrigt existerar jag.. bara så ni vet liksom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0