bad hair day

Suck....
Ni vet.. alla fall ni kvinnliga läsare... att man kan ha en BAD hair day. Då håret inte alls ligger som det var tänkt. Utan på något sätt HELT plötsligt lagt till med att skapa virvlar på andra ställen eller bestämma sig för att helt plötsligt bli platt... eller inte ALLS respektera att man har haft i hårspray eller så...

Det värsta är dagar som idag... när HELA jag känner mig som en bad hair day.
INGET stämmer liksom... man känner sig som en påse nötter... inget sitter bra, kläderna skaver och hänger som sopsäckar. Känner mig som en fågelskrämma eller en michelingubbe....
Trots att de satt JÄTTEbra förra gången... och jeansen jag har idag, satt jättesnyggt igår...
SUCK!!

Varför blir det så??

Kommentarer
Postat av: McW

Själv hade jag en gång en bad pear day.. tappade päron, päronen blev dåliga, päron jag visste var bra igår var dåliga idag osv... fast det var inget emot den dagen jag hade en bad bear day... Ohej vad jag fick springa den dagen! Inte visste jag att björnar kan bli så sura för att man kastar konfetti på dom...

2010-01-08 @ 18:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0