Trötter---->

Jisses....
bidde INTE mycket sova av inatt...
La mig i tid... men sen.. så kom liksom inte sömnen ALLS.... Ville sig INTE.
Trots supertips om att bara ligga och andas, eller föreställa sig att man flyger omkring utanför staden, strandis, bron och lite så. DET gav bara en kittlande mage...

Slockna till slut, runt midnatt, för att vakna igen ett par tre timmar senare.... och inte kunna somna om... mer än nån timme innan klockan ringde...

Detta till trots har dagen varit mycket produktiv!!
Löst många trådar på jobbet, fått undan MYCKET saker, fixat och haft en avslappnad lunch i lugn och ro, hämtat barn på lite olika ställen, packat saker, röjt undan, hämtat Dotra, handlat, fixat mat, diskat undan, burit och kört ner kartonger, packat upp dessa...

NU sitter jag och bara... bara är... en liten stund... ska se till att Dotra lägger sig snart... så jag kan lägga mig....

Detta är en vecka.... som är extra tuff.... men jag kämpar på. Ingen annan som kan fixa allt, utan det är bara jag.
SEN, sen ska jag koppla av...
Lovar....

nästan.....

Kommentarer
Postat av: The librarian

Ja, du har rätt i att det Är du som behöver fixa själv. Med stöd går det. Heja-rop och omtanke. JAG vet att du kommer att få lugn efter det här. Tror på dig. Alltid!!

2010-02-09 @ 07:48:51
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0