Livstecken

Vill bara tala om att jag lever och andas...
Ifall ni undrade.... vill säga...

Men that's about it....

Livet hånskrattar verkligen åt mig för tillfället.. helt galet...
Jag måste ha varit en djävul i mitt tidigare liv, en häxa som ska straffas å det yttersta....
Synd att det tog 31 år innan det small till. Det hade ju varit lite bättre att få det i småportioner under hela livet. Men å andra sidan så är det väl just att få allt direkt som är det verkliga straffet... OCH att få det mitt i livet... när det ska vara som bäst.
Nu står de där uppe och gnuggar sina händer i lycka.... skadeglädje..
"Haha... alla dessa år av lycka som hon fått och trodde hon skulle få.... tänk om hon bara vetat... mooohahahaha"

Nämnde jag att jag har mina röda lackskor på mig idag... hmm.... djävul var det ja...

Tjing....

Kommentarer
Postat av: The Librarian

Du kommer att få det bäst! Och du kommer att få fler år av lycka! Och jag kommer fortsätta förpesta ditt liv med glada tillrop kombinerat med tröstande ord! För det är det som är vänskap, vännen!



Love your lackskor!!

2009-09-03 @ 10:41:26
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/
Postat av: Bellizzen

Ja du är en, fast inte på det sättet som du tror. Du är en vass brud som vet vad du vill och vågar ta för sig. Din tid kommer :-) Vänta bara...



bs: Nä...suget finns där och har funnits hela veckan faktiskt. Jag känner av att jag missade det förra veckan ;-)

Mer sexpass åt folket!!! :-D

2009-09-03 @ 13:28:47
URL: http://blogg.aftonbladet.se/bellizzen
Postat av: Andreas " Kryckan" Hansson

Du lever vad bra :) Man skulle ju önska lite mer bilder härinne :)

2009-09-03 @ 13:44:40
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/
Postat av: Andreas " Kryckan" Hansson

Jo det är väl klart att kläder och sånt är intressant, men för en kille så är det inte så spännande att läsa tjejers bloggar där dom bara skriver om bälten, smink och tjej kläder av nån anledning :)Jag läser bloggar efter samma kriterier som du beskriver.. Bloggen lever upp med bilder, det gör det lite mera intressant.. Det behöver ju inte alltid vara bild på sig själv utan bilder som har att görta med det man skriver :)

2009-09-03 @ 15:07:30
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0