Another night



GÄÄÄÄÄÄSP!!

Jag är SÅÅÅÅ trött... men kan inte sova, finner ingen ro.

Kom i säng lite efter midnatt och snurrade en stund.
Vaknade igen vid 3-tiden och så var det hela igång. Trots att jag gäspade så tårarna rann så kom inte John Blund...
Sista gången jag kollade klockan stod den på 04.38..... suck.....

Vaknade till liv igen 08.42... och kunde inte somna om.

Måste ta reda på och lösa mina issues med John Blund, han är uppenbarligen förbannad på mig....
Eller så är det så att jag bara behöver lite manligt sällskap för att få lugn och frid ;-)


Kommentarer
Postat av: Andreas " Kryckan"Hansson

Ja vad är det med folk som måste uttrycka sig så???? Vissa är ute efter att slåss konstant????

2009-09-20 @ 13:14:55
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0