Weekend

Helgen är här om några timmar. Vädret är helt grymt, och det tackar ja för. Allt blir liiiite lättare då.

Min förhoppning den närmsta timmen är att göra klart det jag behöver idag för att se åka och få min bil fixad. Nej, den är inte trasig, det är bara en grej som inte riktigt fungerar som den ska, det har den itne gjort på hela tiden men det är först nu på kalla mornar som det gör sig påmint.
Tacksam för att folk ställer upp helt självmant också!! Ska bara få ihop tiden nu.

Ikväll går jag inte från rutinerna och ser fram emot att få träffa alla, det var ett tag sen nu, en hel vecka faktiskt. Efter det är avklarat får vi väl se. Jag har en del upplägg, om än några tveksamma. Mitt första alternativ är det som det antagligen kommer att bli, kanske tråkigt men så är det.


Ser mer fram emot morgondagen som innehåller en del, i alla fall på dagen.
Dotra spelar match i grannstaden så det ska jag nog åka och titta på. Innan dess ska ja ta hand om mig själv lite.
Kvällen håller jag lite öppen men hoppas på ExetB i detta läge. Vi håller tummarna.... För oss båda faktiskt.

Kram på er...
Håll i den som står er nära.... ni har det SÅÅÅÅ bra....
och glöm inte bort att känna EMPATI ...




Kommentarer
Postat av: exet

Va! Inga tveksamheter här, bandet ska va jättebra, bara att rocka på. Vilka kläder blir nästa fråga. Skinnbyxor kanske...på dej asså. HAHAHAHA

2009-10-10 @ 09:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0