weekend awaits...

Jahopp, så var det fredag igen.
Vart tog veckan vägen? Känns som det nyss var fredag....
Men det är skönt att veckorna går fort i och för sig... tiden rullar på och tid är min största fiende känns det som.
Men det verkar ändå aldrig gå tillräckligt med tid ändå...

Ikväll är det sexpass igen... LOVELY... men jag har lite träningsvärk efter gymmet igår, så det blir att bita ihop. Men jag vet ju hur UNDERBART det känns efter.
Kvällen blir lugn. Inga planer alls. IDOL och ett glas rött i hemmets vrå, alena.

Lördag...
tja... har halvt om halvt halvt lovat att hjälpa en kompis med nya datorn. Får se om det blir något av det.
Ska köra en sväng på gymmet kanske.
Hur som helst spelar Dotra match hemma och jag ska sitta som funktionär för första gången, räkna poäng och notera målgörare etc. De spelar ju serie för första gången i år så då är det noga med alla rapporter in till Handbollsförbunden.
Problemet med att vara funkis är att  du måste vara HELT opartisk... inte heja och hurra... SUCK... det blir att tiga och sitta på händerna... men att tiga och se oberörd ut är jag ganska bra på numera.
Kvällen ligger också öppen. Har fått förslag på utgång men vet inte... både känner för det och inte, beror nog på vilka som ska med.
Går jag inte ut blir det hemmakväll alena igen och det känns väl sådär.

Men så är singellivet.

Söndag....
give me a break.... gaaaah!
Sova kanske... Gömma mig under täcket och hoppas att det blir måndag RIKTIG snabbt....

Kramis på er....




Kommentarer
Postat av: Jessica

Eftersom du inte kan hejja på Dotra själv, så ropa "Jessica hejjar, Jessica hejjar"... Och skulle det bli en liten oförhappandes applåd från din sida, så skyll på mig då med!!! ;)

2009-10-23 @ 16:49:12
Postat av: Bella

Snart är det fredag igen!!! :-D

2009-10-25 @ 10:34:46
URL: http://blogg.aftonbladet.se/bellizzen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0