Week....

Ännu en vecka har startat...
Trött som jag vet inte vad... men det är ju inget nytt.

Veckan: träning Dotra, match Dotra, Dotra till pappa, träning själv... möten... and then... don't know!

Mycket pågår i mitt liv, på alla plan. Vissa saker är mycket (försiktigt) bra och vissa är mindre bra.
Hoppas alla fall att den tyngsta tiden i mitt liv är över.

En sak är säker i alla fall. Det senaste året kommer för alltid att strykas ur min kalender.
Det enda som är positivt är att jag har lärt mig mycket om mig själv, utvecklats och på något sätt fått en helt annan självbild och tillit till mig själv som person. DET är viktigt...!
Jag står för den jag är och det jag gör. Jag kommer alltid att stöta på människor som kommer att ifrågasätta mig, men som sagt..  man kan inte älska alla!!

Det jag är säker på att framtiden kommer att utvisa vilka mina riktiga vänner är!!!
På riktigt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0