tystnaden har lagt sig..

PUH!!
Det är tyst... äntligen... OCH jag har fått komma ut ur köket...

Det har varit fest för Dotra som snart fyller.
Vid halv sex ramlade det in 7 brudar sugna på lite fest.
Det vankades välkomstdricka och lite smalltalk.
Modern, jag alltså, förpassades till köket, eftersom även vardagsrummet var reserverat för matintag och film. Det hade tänts en massa ljus, Spotify hade laddats med soundtrack från High School Musical.
Käket bestod av tacos till allas förtjusning.
När detta var klart sattes filmen på, samtidigt som bordet fylldes med chips och godis....
DÅ var mamma bra att ha kan ja lova....
Sen åkte jag in i köket igen... (TACK och lov för laptop och trådlöst internet....)
Filmen var tydligen MYCKET kuslig, för till slut hade ALLA 7 tjejerna trängt ihop sig i vår lilla soffa och det hördes uttrop som: NEJ, gå inte dit igen... nej, sluta...!!

Efter film kom höjdpunkten, UPPENBARLIGEN!!!!
Ja jag kan inte komma på ett bättre sätt än detta för att göra slut på en stor bytta glass, en påse maränger, 2 bananer, 4 dl vispgrädde, lite smarties och kola- & chokladsås....
Huggsexa utan dess like kan jag säga.. Och det var gott...Ja... Liiiiite ska ja ha för att sitta i köket i 3 timmar.
De hann även med starten på Körslaget, och det buades (af Ugglas & Pontare) och hejades på (Andreas, Amy & Ola) hej vilt... Tänk er själva, 7 sockerladdade 11åriga brudar....



Dotra var supernöjd och jag fick världens MEGAkram när dörren stängts efter sista gästen.
Nu inspekterar hon sina presenter och jag har sett till att återställa allt som det ska vara, diskat upp allt, fått på mig myskläderna och krupit upp i soffan tillsammans med ett glas rött guld.
Vi ska se på det sista av körslaget.

Sen HOPPAS jag på sömn inatt. Fick ihop 4 timmar inatt så jag är rätt mör kan ja säga...

Kram och god natt på er!!!

Kommentarer
Postat av: exet

sicket kalajs... :)

2009-10-04 @ 02:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0