Trampa på den som ligger....

Vart är empatin....?
Vart är självinsikten...?
Vart är förståelsen...?

Vad är det som gör att det inte lyssnas på MIG?
Vad är det som gör att jag behöver kämpa i motvind?
Vad är det som gör att jag känner mig som en utomjordning?
Vad är det som gör att allt måste vinklas till att JAG är the bad guy?
Vad är det som gör att det är två mot en?
Vad är det som gör att  jag inte är viktig??

Nu är allt mitt fel.
Jag har kränkt, jag har inte lyssnat, jag har mig själv att skylla för att jag fick det som jag fick då, jag är inte viktig, mina problem är inte stora nog....

SUCK!!!

När ska helvetet ta slut....??!!!

Kanske jag borde ge dom min bloggadress...
Men å andra sidan...varför skulle de börja lyssna då???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0