Påverkad

Det är underligt, hur ett enda litet mail kan få mig ur balans... Hur ett enda litet mail kan slå undan fötterna på mig totalt... hur några rader kunde sänka mitt humör så sjukt....
Jag som haft en bra dag... som kände harmoni... som kände att solen som sken i mitt ansikte under min promenad idag är här för att stanna...
Underligt hur tårarna bara kan komma...

Kanske beror det på att innehållet känns som ett svek.... känns som ett hån...
underligt hur en person kan tycka så mycket om något som den inte har en JÄVLA aning om... underligt hur en person kan välja att uttrycka sig om en annan person utan att alls ta reda på fakta... Underligt hur en person kan döma och ifrågasätt en annan person utan att vet hur livet tett sig den senaste tiden....
Undra vem som gav den här personen mandatet att stämpla och ta ton?
DEN skulle jag vilja träffa...

Kan säga så här... detta var INTE vad jag behövde just nu.. har LIIIITE annat att lägga mitt fokus på... LIIITE andra fajter att ta.... LIIIITE annat som är viktigare....




Kommentarer
Postat av: The Librarian

Ja du... man kan undra!! Men, som jag sa förut, försök ignorera personen! DU är fantastisk, DU är underbart bra, DU är - ja... DU är DU och DET är JÄVLIGT bra för att tala klarspråk!!!! Glöm inte det!!! Eller... om du råkar glömma, så påminner jag dig!! Om och om och om igen!!! KRAM Så det så!!

2009-10-18 @ 21:07:45
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/
Postat av: exet

Håller helt med föregående talare...Puss

2009-10-19 @ 07:19:50
Postat av: Jessica

Håller defintivt med The Librarian!!! Jag vet ju inte vad mailet handlade om och visst kan saker vara svåra att ignorera, men tänk så här; det är en patetisk person som genom ett mail försöker uttrycka sig istället för att vara "rakryggad" och lyfta luren. Förmodligen en person som inte klarar av att få svar på tal från dig. Med andra ord, så är du STARKARE än den personen!!!

Kram

2009-10-19 @ 10:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0