Morgonstund

Ahhh... lovely...
Nytränad....

Lämnade Dotra på skolan och drog till gymmet. Jag och ett gäng pensionärer, platsade perfekt...
In med hörlurarna och körde. Lugnt och skönt!!
Har inte tid ikväll eller imorgon, så jag tog chansen.
Att vakna till liv så här var inte fel.
Blir nog en tidig, powerpromenad imorgon, efter gratulationer och skönsång (kan ju inte köra favvispasset .... ). DET var verkligen länge sen!!!

Kommer till kontoret och kan konstatera att jag ändå är först. Snyggt!!
Nu är kaffet klart och dagen kan börja... puh... har en massa saker som ska lösas idag... En så kallad flängadag...

Håll i er!!!


Kommentarer
Postat av: Bella

Visst är det gott att träna på morgonen?? :-) Något jag kommer att göra mycket er hädanefter:-D

2009-10-06 @ 15:39:25
URL: http://blogg.aftonbladet.se/bellizzen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0