Morgon

Lördagen har startat.
Vaknade tidigt, som vanligt. Men det är väl så när man är ensam. Att ja är trött på ensamheten lyste nog rätt bra imorse för jag vaknade på rygg, omfamnades kudden av ena armen och mitt andra täcke av den andra armen. Måste ha sett rätt kul ut, men det är ju tydlig vad jag saknar.... suck....

Första koppen kaffe är snart uppdrucken och jag funderar över dagen. Dotra sover ännu och kommer nog att göra så en tid till.
Mina funderingar för dagen:
Dammsuga ur bilen
Bjuda in mig själv på fika hos Yrvädret (har inte pratat med henne ännu men....)
Laga middag - något rikigt husmannamässigt idag när jag har tid
Ta en promenad på Strandpromenaden - solen skiner ju!!!
Discofix - Dotra ska antagligen på disco ikväll... eller ja, eftermiddag...

Funderingar än så länge... vad dagen har att erbjuda ger sig nog....


Längtar efter så mycket...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0