mitt i veckan

Redan onsdag!!
Underbart att tiden går undan...
Har gjort planer för fredagkväll innan bussen går, tack goa Tränarfrun!!

Dotra bidde lite kass igår, hängig som få. 
Hon hade flängt runt i badhuset med kompisen JK flera timmar och sen åkte hon på träningen. Men hade suttit halva tiden och såg jättehängig ut när jag hämtade henne.
Hon åkte i säng tidigt efter att jag fått i henne vitlökskapslar och Alvedon.
TROTS det och det faktum att det är lov, så gick hon med mig upp imorse vid 7 för att bli skjutsad till JK.
Hon har inte varit där förr, så det var dags nu tyckte dom...
Ska hämta henne i eftermiddag.

Annars rullar det på...
Känns tomt inom mig, försöker hålla mig kall...
Ikväll är det samma rutin som vanligt...

Kramis....


TMD


Kommentarer
Postat av: The Librarian

Ja, veckan går såå fort! Kraaam

2009-10-28 @ 14:23:39
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0