kvällsreflektioner....

Körslaget... slipper det ikväll.. Dotra är hos kompisen och bestämde sig för att stanna där, ett tag alla fall.
Sitter mol alena med ett glas rött, lyssnar på lite go musik på Spotify och messar med kompis.

Min närmsta vän har gett sig på en mobil/dator/msn-fri kväll till förmån för sin bättre hälft.. MYSIGT!! Men LITE tomt e de allt....
Hoppas att jag en dag kan göra detsamma.. . ...

Dagen bidde som jag trodde, förutom Dotras discobesök... hon ångrade sig.

Det är märkligt att man kan springa på låtar och låttexter som låter som om de lever mitt liv och plockar ur vissa delar och skriver låtar om just det jag känner och genomgår.... hittat flera den senaste tiden som känns som om "har de lyssnat på mitt liv...??"
Antar att det betyder att jag inte är ensam om att gå igenom det jag gör..,
Eller känna det jag känner....
Eller göra det jag gör...

Känns tryggt, på något skumt sätt...

TMD

Kommentarer
Postat av: Jessica

Känns som lite lördagsmelankoli på två håll = du utan dotra med sentimentala låttexter och så jag med ett sovande bihang o skrutta, men vakna "killiga" tonårskids som tykcer en annan är pinsam... Suck!

2009-10-17 @ 22:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0