Here we go again

Så är det måndag.

Startade dagen med lite messande med ExetB, alltid lika givande...
Första delen av min vecka är fullspäckad.
Leta knäskydd till Dotra innan träningen, fira kanelbullens dag, köpa present till Dotra, fixa tårta & annat gott tills onsdag, funktionärskurs, hämta/lämna handbollsträning, handla, fixa tvätten, fixa kaka till morgonuppvaktningen av Dotra, träna (hoppas jag), diskutera med Dotras far om umgänget i veckan/helgen samt kommande match till helgen, jobba.....

Ja det är tur att jag har att göra om man säger så....PUH!
Slipper mycket annat då!!

Har förfrågat ExetB om något som jag funderar på att införskaffa... Är så sugen... men tvekar lite ännu.
Får se om hon lyckas övertala mig...

Nej nu är det dags för kaffe och full rulle..... ingen rast och ingen vila.... men de är ju jag rätt van vid  å andra sidan.

Kram på er!!!


Kommentarer
Postat av: exet

Vad kosta dom? Var det äkta? Klart du ska köpa:)

2009-10-06 @ 20:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0