Försoning MY ASS!!

Suck!!

Jag som trodde att jag försonats med John Blund...
Men ack vad jag bedrog mig...

La mig riktigt tidigt bara för att få slappna av. Släckte faktisk ner allt runt 22.  Men sömnen ville inte komma. Trots ihärdigt gäspande kom jag inte till ro.
Kollade på klockan sista gången vid 23-tiden och antar att jag somnade runt halv tolv.
Lite efter 2 vaknade jag igen.... för att börja snurra, och snurra och snurra....
Kvart över 3 halv 4  tror jag att jag somnade till igen. Men sov YTTERST lätt, eftersom jag vaknade direkt Dotra tog i sitt dörrhandtag.
Hon hade drömt en mardröm, och det händer mycket sällan att hon kommer upp, faktiskt bara hänt en gång förut sen i februari. Hon var jätteuppriven... någon hade försökt tillfångata henne i skolan.
Upp och in med henne i säng igen, stoppade om efter konstens alla regler, puss och god natt en stund.... klockan var då halv 5.

Vilket höll i typ 4 minuter, då hon kom igen. Gråtandes.... Upp igen och in, sittandes en stund försäkrandes att ingen kommer att ta henne tillfånga i skolan. Hur lätt är det att övertyga en övertrött Dotra klockan tio i 5 på morgonen.
Sen var ju jag pigg och kunde inte somna om. Fick en timme till innan klockan ringde halv 7 och det var dags att börja dagen!!

MORR....!!!
Dumma dumma John Blund...

Men det blev lite bättre efter messet från LittleLibrarian där hon berättade att hon blivit halvt ihjälskrämd av en katt... en OND sådan tydligen....

Trött, men upp och kör järnet...
Undra vad dagen har att erbjuda...?

Kommentarer
Postat av: The Librarian

Stackars liten doter!! Tillfångatagen i skolan. Men bra att hon TILL SLUT somnade om.

Alltid glad att kunna hjälpa till förresten!! :-D MEN DEN VAR ONDSINT!!! Den morrade ilsket åt mig samtidigt som den galet kastade sig mot mig och slet mig i stycken!! Eller, ja... I allafall var den farlig...

2009-10-20 @ 09:11:24
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0