Att hålla sig sysselsatt

Gäääsp...
Lördag morgon.... ingen klocka som ringde imorse. Skönt att kunna dra sig... ligga under det varma, goa täcket och bara vara. Ensamt? Ja visst, men ändå skönt.

Första koppen kaffe för dagen står på bordet framför mig och dagen ligger spikad. För min del är det operation "Sysselsatt" som gäller. Det är det bsta har jag förstått.
Som planen är nu ska det solas, tränas och sen iväg till grannstaden för att kolla in Dotra som ska spela match.
Efter detta ha jag lite dötid innan ExetB plus några och jag sammanstrålar för att göra stadens nöjeställen lite mindre säkra ikväll.


Hade en lite annorlunda (eller ska jag numera säga normal?) chatt med LittleLibrarian igår. Det hela slutade med att hon kallade mig (eller refererade mig) för 2 stoooora sopkvastar... Hmmrf...
Mamstrar ska inte göra så mot sina Dotstrar... eller det är kanske just det som de ska... hmmm.....

Solen skiner för tillfället och det gör mitt sinne lite lättare. Min förhoppning är stor men jag är en realist så jag tonar ner det mesta. Bättre att i så fall få en positiv överraskning, än att få sina drömmar grusade.


Kommentarer
Postat av: The librarian

Hihi! Ha en underbar dag! Och vem vet... Kanske blir en chatt i dag också... Vilket äventyr! Asg!

2009-10-10 @ 11:51:43
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0