-- monday ---

Lovely monday
Äntligen är veckan igång...
Och det blev en rivstart helt klart.. förmiddagen bara försvann liksom.

Jag har tagit några beslut inför framtiden nu i helgen. Det är inga lätta beslut, egentligen inga beslut jag velat ta. Men för min egen skull hade jag inget val.
Så nu tar jag ett steg i taget och genomför dom.
Veckan kommer att ge mycket svar på hur mitt liv kommer att se ut för en tid framöver, och det är jag så tacksam för. Jag vet vad jag vill och jag kommer att göra det jag kan nu för att det ska bli verklighet. Sen ser vi om det räcker eller om jag ska tänka om.
Vill inte behöva tänka om men vet att jag måste i så fall.... mitt liv är viktigt och jag har slösat bort nog mycket tid nu.

På fredag kväll/natt kommer jag, och ett gäng vänner, att lämna vårt land för en kort tid. Man kan säga att det ska bli en fest på hjul som kommer att föra mig genom 2 länder och förhoppningsvis återföra mig till stan lite rikare på rött guld bland annat. Looking forward....

Som sagt, detta är en vecka där jag har bestämt mig... men ändå ligger inte allt i mina händer.
Löften har getts och jag lever vidare... Nånting finns därute och jag är redo!!

Jag tänker positivt.... jag vill och jag vågar.... jag tror....
Vill inte FÖRLORA det för evigt
Vill inte slösa tid
IT IS TIME... it is time to LIVE!!!


TMD


Kommentarer
Postat av: Bella

Yeah!!! Skönt att se att du är på G... håll nu tag i detta och ta dig sakta men säkert frammåt. Gott jobbat bruden!! :-D

2009-10-26 @ 23:27:59
URL: http://blogg.aftonbladet.se/bellizzen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0