Vändning

Hahah...
Gjorde det...! Haha... bara sådär liksom... asgarv...!!
Fniss...!!
Nu väntas det....

Ska på möte, lite särbehandlat faktiskt. Men rätt ska vara rätt och det handlar nog lite om att de är rädda att mista mig. Och det tycker jag att de gör rätt i.
Men vi får se hur det blir ändå,  det måste ju liksom stämma med resten också.


Min kära LittleLibrarian meddelade just att hon trasslat in sitt senilsnöre i bältet på bussen.... HAHAHA!!
JUST den bilden behövde jag för att starta upp min morgon... HAHAHA Jag hoppas verkligen att hon kom loss...!!

Jag hoppas bara att maken inte kommer på detta....:






TMD
never forget

Kommentarer
Postat av: The Librarian

Jag är lös, jag är lös!!! Woho...

2009-11-12 @ 08:26:50
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0