The day after...

Summering....: WOW... SKITKUL... MEN vad trött jag var sen....

OK... det hela startade hos Tränarfrun som bjöd på middag tillsammans med familjen. Vinet korkades upp och vi var igång....
Planen var att fördriva tiden fram till 23 då vi skulle sammastråla med resten av gänget.
Under tiden hann vi även avverka ett besök hos grannen som för kvällen skulle på Friskis-fest, UTAN röst.... sen gick vi vidare till nästa granne som även hon och kompis skulle med oss på resan.
Vi festade och hade skitkul...

Runt halv 23 avgick bilen ner till staden och mötesplatsen.
Där möttes vi av en mycket munter skara människor som precis som vi var sugna på att få komma iväg...
Installerade oss snabbast möjligt och sen bar det av....

Summering av resan ner....: PARTY!!!!! Vin, drink, öl, jäger, musik, allsång, klädpoker, snack, skratt, rökpauser. Tja.. FEST helt enkelt.
Och vilken fest...:!!! Ja jisses.... Somnade till runt halv 6, 6. För att bli väckt 1 timme senare då vi var tvugna att gå av bussen och upp på färjan... SUCK!! Ja ja, det var ju bara att gilla läget...
Blev lite musiklös dans på bryggan istället... hahaha!!!

En timme senare var vi på plats för att börja handla.... hmm... kan ju säga så här... att jag på något sätt hunnit sova bort det som jag fått i mig ikvällen var helt otänkbart!!!! Pimplade i mig kaffe och sen var det bara att handla på.

Gick fin fint... och JA, jag lyckades faktiskt med att inte få med mig en enda vitvins box den här gången... SÅ de SÅ!!!

Hemresan gick fint... faktiskt inte bakis ALLS, bara mycket trött. Fick ett par timmars sömn i Danmark, men sen blev det inget mer. Plugga in min walkman och softade till musik istället. Lät tankarna komma...
Det var ett gäng som tog tag i festandet även på vägen hem.... SUCK!!!





Totalt sett var det återigen en superkul resa..!!!!
Och väl arrangerat...!!

TUSEN TACK Rosamunda med familj...

Det är nu söndag och jag har fått sova 12 timmar inatt... välbehövligt!!!

Dagen idag består av tvätt, promenad, kanske träning, softa....
OCH.. jag fick just ett MYCKET glädjande besked från LittleLibrarian... HON vet det bästa sättet att glädja mig.... DU E GRYM!!!!


Kommentarer
Postat av: The Librarian

Gör mitt bästa för att glädja dig vettu :-)

2009-11-01 @ 12:54:51
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Tack för att du hänger på bruden. Nu laddar vi om för Majresan ;-) :-D

2009-11-01 @ 12:58:44
URL: http://blogg.aftonbladet.se/bellizzen
Postat av: exet

Partypingla!!! Blir trött bara jag läser det. Kul att det var kul.

2009-11-01 @ 13:40:25
Postat av: Jessica

Härligt!!! Skönt att höra att du hade så kul och släppte loss rejält! :)

Kram

2009-11-02 @ 08:06:38
URL: http://kissleberg.blogspot.com
Postat av: Maggan

Gumman......tackar för underhållningen och vårat mycket roliga samtal om du vet vad. Skönt att det finns tvillingsjälar :) Megekramar

2009-11-04 @ 02:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0