Teknikens under....

Reflekterar över fredagkvällen som gick...
Måste säga att jag är tacksam över tekniken, den underlättar min ensamhet en hel del.
Och jag är glad att jag tog steget in på FB igen.

Kvällen spenderades som sig bör varannan fredag i fysiskt sällskap av Dotra och hennes kompis JK. Vi hade mys med tända ljus, snacks och en massa skratt.. och IDOL såklart.

Jag själv parkerade på golvet intill datorn och fann mig efter nån timme i värsta multitasking sitsen.
Jag kommenterade (diskuterade) statusar på FB (värsta diskussionerna om ALLT, men mest tåg och vin), chattade med en kompis via FB, chattade med en annan vän via MSN samtidigt som en SMS-konversation pågick....
HAHAHA!!!
FB, MSN och SMS... funderar på om detta kan klassas som en bokstavssjukdom??!!!
Fattas bara SKYPE och ICQ (vart tog DET vägen??)

Skämtåsido... Det blev ett sätt att umgås över distans, så även om jag satt här hemma ensam (förutom barna) så var jag inte ensam... både kända och HELT nya vänner kom fram, och det kändes gott i hjärtat...!!
Somnade faktiskt lite nöjd.... med ett litet försiktigt leende på läpparna, av olika anledningar.. ;-)

MEN... inget går upp mot närhet och kärlek, att ha någon intill sig att krypa intill och mysa med... suck...!!

Så man kan väl säga att min fredag bide lite bitterljuv....!


Kommentarer
Postat av: exet

Bara positivt med Stora Snygga Vargen på FB. Är du släkt med Bibliotekariens man?

2009-11-14 @ 20:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0