Shaking arms...

Gaah!
Mina armar e skakis.. mina händer är som asplöv.
JA, jag har tränat... det bidde ett MAXApass (alltså öka vikt gentemot det vanliga, för att köra det som jag klara max). Det var dags att utmana mig lite igen.
Knäböj (med vikt på axlar) fixade jag 10 kg mer än min egna vikt...
Bröstpress ökade jag 2,5 kg per arm (i detta fall är det mycket).

Sen blev boxsäcken ett offer IGEN och jag skyller delvis på ExetB i detta fall. Det är hon som satt griller i huvudet på mig att det är en gubbe därinne som vill ut... TROTS att jag inte SKA gå på den boxbollen eftersom det ger mig blåmärken på händerna och nästintill brutna fingrar eftersom jag inte har vett på att slå med måtta.
MEN jag måste erkänna att det INTE var MIN idé att gå in och boxa faktiskt... jag hängde bara på för att, som det sas, köra ut de sista krafterna... och jag bangar INTE.... speciellt inte eftersom det dök upp att det fanns erfarenhet inom området....

Passet idag gav en del och det känns bra, tror jag.
Eller jo, det är klart det gör.
Klättermöss och målarfärg avhandlades bland annat. Även pannlampor och leksaker.
Ja jisses...

Men ja e allt en liten fegis ibland.


Kommentarer
Postat av: exet

Fegis var ordet...hahahahahahahaha

2009-11-09 @ 21:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0