Kroppen

Ska nog ta och lyssna på min kropp nu....
Känns som att det är dags...
Det är på  tok för mycket saker kring mig och när det ger mer fysiska reaktioner är det dags. Har jag hört om inte annat... Många förmanande och hyttande fingrar åt mig....
Men ont i bröstet och huvudvärk är väl signaler att ta på allvar.

Så ikväll blir det bara Dotra som ska träna. En frisk promenad får ersätta gympasset.

Gym ja, jag ska ju äntligen få komma dit.
Efter årskiftet är det dags och min fadder är utvald. Detta kommer att bli så bra.... Ser fram emot det.
Om inte annat för att peta de som inte trodde på mig i ögat lite extra... hahah....

Dagen har för övrigt startat bra, sänder en tanke till min kära lilla bibliotekarie som återigen fastnade på tåget... Det är ju helt sjukt!!!!
Tyckte att hon skulle GÅ nästa gång, det går nog fortare...

Hoppet lever, om än lite vagt för tillfället. Hjärtat vill hitta hem...
Tankarna är många.... känslorna.....
Vill ha lugn...

Kommentarer
Postat av: Bellizzen

Fan vad härligt att det är klart nu. Go girl! Jag visste väl att du skulle vinna :-)

2009-11-26 @ 18:37:22
URL: http://blogg.aftonbladet.se/bellizzen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0