In a second!

Tänk ändå....
Hur saker kan förändras, på en enda sekund förändras hela livet.
Hela tillvaron byter riktning liksom, som en blixt från en klar himmel.

Nästan lite otäckt och jag måste säga att chocken kom som på beställning.
Den har nog inte lagt sig ännu...

Men något nytt är på gång. Vet inte vad eller hur det kommer att te sig, men helt klart är att inget är längre som förut...

Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Det hela innebär SÅ mycket, saker som jag förstår, saker som jag inte förstår. Saker jag vill men ändå inte...
Gråter och skrattar.... Är superledsen och samtidigt lättad, tror jag...
Kan alla fall säga att min hjärna går på HÖGVARV nu... vet varken ut eller in...!!
SUCK!!!
FrkFörvirrad skulle nog passa bättre nu....


TMD!!!!


Kommentarer
Postat av: MrsBloodyKisses

Hmm, vet inte om det är bra eller dåligt? Chocken alltså! Ses på tisdag, gumman!

2009-11-19 @ 15:06:35
URL: http://spaces.live.com/MrsBloodyKisses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0