Dags igen....

Då var det dags igen....

Att bli ansiktet utåt ytterligare ett år. 
Känns ju helt ok för då måste jag ju har gjort NÅGOT rätt det gångna året.
Tyvärr är Dotra inte med denna gång, men jag kommer inte vara ensam. Dessutom har familjen ändrats och vuxit lite, så jag har både (riktig) tonårsdotter, nästantonårs son OCH, hör och häpna, EN MAN... Eller ja... något åt det hållet...
Det ska vara familjetema...

JUST my luck... får allt, bara sådär, men på LÅTSAS....
Kanske detta jag kan förvänta mig i framtiden... att vara familj på låtsas...
Men det är väl bättre än inget... eller... ?
Nej det är det inte...

Men jag får i alla fall något att göra den stunden!!!




Kommentarer
Postat av: The Librarian

Jag skulle kunna vara familjens hund då??

2009-11-20 @ 14:42:01
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/
Postat av: McWolfe

Tycker dom har valt ett alldeles lysande ansikte...

2009-11-20 @ 17:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0