Big Bad Wolf...

Ibland undrar jag om jag gjorde rätt som återinträdde på Fejan...

En av anledningar ska jag FÖRSÖKA förklara. Det är nämligen så att på Fejan kan diskussionerna blir precis hur som helst.... från gymvärd till koppleriverksamhet... bara sådär!!!

Jag var vänlig nog att igår posta om min utveckling som gymvärd:
Ulrica Petersson
Ok.. nu e frågan... Gyminstruktör eller inte...? Grönt ljus från ena hållet i alla fall!!


Svaren lät inte vänta på sig:
LA
Det har du ju väntat på, då behöver du ju inte fundera. Du behöver komma in i våran lilla krets. Men iof kan dom ju inte kalla oss tör tre små grisarna längre... :))
CS
Hahhahhaha..tre små grisarna..jodå, det namnet får nog stanna kvar å så får vi lägga till Stora Stygga Vargen på Ulrica! ;o)

Detta var jag ju tvungen att besvara med en ny status...:
Ulrica Petersson Hmm... från gymvärd till StoraStygga Vargen.. vad sägs om DEN vändningen...?

Svaren den här gången:
LA
Steget är inte så stort...:))
UA
Hade du inte bara kunnat slå ihop det och bli stora stygga värden? ... eller kanske en gymvarg?
*utelämnar lite kommentarer om studsande vargar...*
Ulrica Petersson
Men om jag inte vill vara StoraStygga Vargen då...??*snyft*.... inte stygg alla fal.... hmm..
CS
Hellre varg än gris Ulrica! ;o)
Ulrica Petersson
Ja jo... iofs.. tänkte inte på det.. då riskerar jag alla fall inte att hamna på julbordet..
EN
Vargskinka... Varghuvud med grankotte i munnen...

Kände väl att jag släpper det där och hoppas på det bästa. Men det räckte med att jag visade mig på gymmet igår så visade det sig att detta inte kommer att släppas, så ny status igår kväll:
Ulrica Petersson
Verkar som Stora Stygga Vargen har fastnat.... Vänta bara, ni vet inte vad ni gett er in på ... Groaaarrrr!!


Svaren kom direkt:
EN
Ska köpa ett fint koppel i Stockholm!
UA
Trodde inte att koppleriverksamhet var tillåten..
EN
Joodå!! Klart det är *nickar ivrigt*

Madre MIA!!!
Fattar inte.... vad händer....??!!
MEN det är ju underhållande helt klart!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0