Z

Tack för fin kommentar.... jag kommer att ta åt mig för det.
(för er som undrar, läs Z's kommentar under inlägg "tala i gåtor")

Jag växer för varje dag och hoppas att det uppskattas av de vänner som jag har nära mig. Det visar väl sig i och med sånt här vilka som är mina vänner och vilka som eg bara har ngt annat i sikte.
Jag har redan insett en hel del.....

Jag tycker dock att det är tråkigt att inte kunna dela detta med någon mer nära inpå.
I princip alla i min närvaro har respektive att dela mkt med, vilket inte ger deras eventuella blogg samma behov som min gör för mig. De har nån att dela allt med, alla känslor, upplevelser, händelser.
Jag har inte det.... bloggen är min bättre hälft så att säga.
Ser fram emot den dagen jag återigen kan DELA MITT liv med den som jag litar på, en som vill lyssna, som uppskattar mig... min kärlek! Mitt hjärta vet...

Tack Z... uppskattar din gest... och din tid... ditt sätt att förvåna mig... att bry dig... betyder mkt!
Tack för att du lyfter mig.....

Jag är jag... take it or leave it.....
truly ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0