Vänner



Jag är djupt besviken idag.
Men också oerhört tacksam...

Tacksam för alla de vänner som verkligen visar sitt stöd i allt som sker runt mig, via bloggen, sms och alla andra sätt. Och önskar mig lycka till med det jag ska ta mig för, puschar mig och nästan står och hejjar på vid sidan av vägen, talar om för mig att jag grejar detta, att jag är värd detta, och att de är så glad för min skull...
Ni är GULD värda för mig ska ni veta. MYCKET mer än ni nånsin kommer att förstå....

För ni är de enda jag har!
Som stöttar mig, puschar mig... hejjar på mig och gläds åt mig....

Familjen borde varit mig närmast... men så är inte... på något plan. Senast i raden är ju detta med mitt arbete... Kommentarna som kommit är:
- via mail... hela mailet tillbaka till mig var på EN enda rad
- via telefon.... "Tänk på att ...."
- via telefon "jaha... bla bla bla"... om sitt....

inte ett enda:
GRATTIS!!!
Vad bra att du löst allt!
Det kommer att gå jättebra... du som e så duktig!
Behöver du hjälp?

Vet inte vad som är mest tragiskt, att de beter sig så här eller att jag inte är det MINSTA förvånad....???

Som sagt.. skönt att ha vänner en dag som denna....!!
Ni betyder ALLT för mig!!!


Kommentarer
Postat av: The Librarian

Vi tycker ju så mycket om dig!! Kraaam

2009-05-29 @ 10:46:16
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/
Postat av: Z

Du behöver inte bekräftelse av din "familj" om att du är duktig.. Det vet du att dom endast lever i sin egen värld och TYVÄRR inte kan bry sig om eller glädjas med någon annan. Det viktiga är att DU inte är sån! Du är en givmild och en människa som bryr sig om dina vänner, din familj.



Du är en större (ok, inte kroppsmässigt...) människa än dom!!



Och om ingen annan sagt det än - STORT GRATTIS till nya jobbet! Du kommer klara det galant precis som du gör med allt annat...



Jag tror på dig!!



Kram

2009-05-29 @ 11:09:09
Postat av: Bella

Vi står på rad, i med och motgångar ;-) Det är ju det man har vänner till ju!!! :-D Kram!!

2009-05-29 @ 14:50:55
URL: http://blogg.aftonbladet.se/bellizzen
Postat av: Lena

Tjena!



Sorgligt att höra om de närmasta.

Men det är väl tur att du har oss,eller?

Jag är ju lite trög för jag har ju så dålig koll på vad du ska göra men jag har ju koll på annat istället.Vi få se fram mot partyt till sommaren för du skulle ju vara ledig typ hela sommaren. Men det blir skönt för dig och Nathalie.Ses ikväll på Görans pass.

Kram Lena

2009-05-29 @ 17:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0