Utveckling i min smak

Tänka sig...
lördagen är över och den bidde riktigt bra.

              


Blev hämtad av Kollegan och sen bar det av hem till dom!
Dit kom även vänner till Kollegan som gjort samma smarta drag som hon, flyttat från norr till det sköna västkusten!!

Solen sken så det laddades för kubb... vilket vanns av oss tjejer.... konstigt va??!!!
Hade en låsning i ryggen som kompisen hjälpte mig med... ner på golvet och andas in djupt, vid utandning tryckte hon hårt på ryggen för att få till ett knäpp... vilket kom men en liten sådan.

Vi käkade mycket gott. Kollegans sambo är en hejare i köket, utbildad kock ni vet.
Grillat med färskpotatis.... YUMMIE!!
och VIN såklart!!!

Detta följdes upp av något som jag inte gjort på EVIGHETER..... kortspel... det vankades både Plump och Chicago.
Men vinet måste ha påverkat mit MYCKET för jag vinnde inte....
Men det spelade ingen roll. För jag hade mycket trevligt!

TACK Kollegan för en KANONkväll!!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad glad jag blev av ditt inlägg! Skönt att du fick en så härlig lördag!!!

Kram

2009-05-24 @ 10:27:25
Postat av: Lena

Hej!



Hur gick det med ryggen, kunde du träna något?



Jag som älskar att spela kort nästa gång kanske vi kan ta ett parti!!!!!



Ha det bra /Lena

2009-05-24 @ 21:36:21
Postat av: FrkU

Självklart Lena.. dra ihop ett gäng... det skulle bli kul...

Nästa tjejfest kanske??



Nu är det faktiskt nåns tur snart igen!!



Kramis!!!

2009-05-24 @ 21:37:54
URL: http://frku.blogg.se/
Postat av: Lena

Hej!



Nästa fest får bli på kúrveröd. Sommaren är lång så det får vi ordna.



Syns på onsdag väl?



Kram/Lena

2009-05-25 @ 21:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0