typisk

Måndag igen...
Det har regnat inatt och på morgon... ingen fara tycker jag, jobbar ju ändå.

Idag är första dagen på resten av mitt liv, arbetsliv alla fall.
Är officiellt uppsagd idag tillsammans med resterande kontoret. Jävla finanskris!!

Men jag gråter inte för det.... har möjligheterna på G. Enda kruxet är väl att behöva ta kontakt med AF och rota fram sina papper som jag inte behövt de senaste 7-8 åren... suck. Men det löser sig nog.

Övrigt så har helgen varit som vanligt... mkt snurr, mkt berg-och-dal bana.
Långa promenader för att rensa skallen och hålla mig sysselsatt.
Idag vet jag inte riktigt hur känslorna förhåller sig. Det är ett lite lätt kaos...virrvarr...

Veckan i övrigt kommer bestå av träning, möten och en kort arbetsvecka (TJOHO!!), införskaffande av skolavslutningsstass till dotra. Sen är jag ledig i 4 dar sträck... utan dotra... what to do what to do.....?

Kram.....

Kommentarer
Postat av: The Librarian

Klart att det löser sig! Gillar det du skriver om möjligheterna! De finns där allid även om det kan vara lite svårare att se dem ibland... Men helt plötsligt tittar solen fram bakom diset som dolde.. Och se! Möjligheten har sakta men säkert förvandlats till en realitet! Kraaam

2009-05-18 @ 09:42:22
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/
Postat av: Bella

Tänk vad olika man ser olika på det här med arbetslöshet 8för tillfället) :-) Tråkigt för dig, drömmen för mig :-D

2009-05-18 @ 22:59:41
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2351

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0