suck.... go Greece

Han kom, han syntes, han... se....
Strunt samma... jag såg han alla fall...
För att citera mitt sms till tjejerna:
JESUS madre MIA!

Kroppen, leendet, ögonen.. suck....

det är ju DET jag vill ha... en man.. med charm... med ögon som får mig att smälta... blickar som får mig att rysa... en kropp som känns.. syns...
Undra varför jag bara får uppleva detta på bild.. på tv... eller på avstånd...
GAAAHH!

Hoppas han tar sig till finalen... så jag får titta lite mer...
För som jag avslöjade.... vi tittar inte på detta för den "underbara" musikens skull....

Go greece!!

hahahaha... ser just på Albanien... det är ju han... LINUS PÅ LINJEN... asgarv!!!
undrade just vart han tagit vägen!!!

Kommentarer
Postat av: The Librarian

Mmm... Men... Jag är säker på att det finns ngt bättre än en greece som ser ut som han bränner sina klövar på en gigantisk plattång... Det känns lite grymt, men sätter kanske knorr på tillvaron...





My God, vad stryk jag kommer att få av vår kära FrkU...



Du ska ju bara ha det bästa!! :-)

2009-05-14 @ 22:25:33
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Grekland??? Hm...kan du inte bättre än så?? ;-)



bs: Upp, ner upp, ner, upp, ner....

2009-05-14 @ 22:38:29
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2351

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0