Sprattlande tanter

Så till kvällens göromål...

Som en del av er kanske vet spelar Sverige kvartsfinal i Hockey VM.
 (nej, han är inte med, snyft....)
Övriga matcher har gått mig förbi av rent ointresse men nu är det lite kul... speciellt då man har god vän att umgås med samtidigt.
Jag & The Librarian ska alltså se på Hockey VM... bara jag och hon och liten varg samt det röda guldet!!

DET i sig är iofs kul... MEN det är inte det som kommer att bli höjdpunkten för kvällen...
Nej, det kommer att vara värdinnan herself!!!
Ni som känner henne vet vad jag menar... hahahahahhaaa!!
Visst finns det män som lever sig in i sporten de tittar på och skäller och vrålar som besatta och skriker hur spelarna ska göra som om de satt på avbytarbänken.. men INGET går upp mot The Librarians inlevelse... hon pratar och skriker inte.. HON ÄR MED I SPELET!!

Och detta OAVSETT sport.. jag har sett henne nicka, skjuta frissparkar och straffar...hörnor. Dribbla och passa.... för att inte tala om hoppa höjdhopp!!! Hela hon flyger och far och hur hennes smalben ser ut efter en fotbollsmatch vill jag inte veta... undra hur en rallytävling artar sig.. huga!!
Undra om jag behöver ta med mig skydd ikväll..?? Men jag får väl ducka!!  eller så blir det SÅ HÄR:

OCH hoppas på att hon håller det röda guldet LÅÅÅÅNGT ifrån sig...

Men det är underbart kul och skönt att se en människa med så mycket inlevelse och liv... You go girl...!!
Ser fram emot kvällen efter mitt träningspass på gymmet med efterföjlande värdpass.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: MrsBloodyKisses

Hihi, utrusta dig med lite benskydd o susp=OD!!!

O hälsa librarian!

KRAM

2009-05-07 @ 15:13:59
URL: http://spaces.live.com/MrsBloodyKisses
Postat av: Bellizzen

hon kanske skulle varit med ute på Sund ;-)



bs: Shit, vi kommer bli gråhåriga inom snar framtid, eller så tuttar vi ihop dem om några år ;-)

2009-05-07 @ 16:36:45
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2351
Postat av: The Librarian

Är beredd med tv, varg och rött guld!! Tant...

2009-05-07 @ 16:43:53
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/
Postat av: The Librarian

Hehehe... Lilla jag såg minsann till att Sverige vinnde!!! Och jag satt heeelt oskyldigt och tittade på!! Ullis försökte slå mig så jag skulle få blåmärken att visa upp, men nej nej nej... Mitt nya jag skulle aaaldrig kasta sig fram och tillbaka i soffan på jakt efter puck eller boll!!!



Tack för en supermysig kväll, Ullis!!! Love ya'



Kraaaam!!

2009-05-07 @ 23:35:19
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0