Some help please....

Jag har en walkmanmobil... med plats för upp till 8 000 låtar.... jag har 157st     :-S


Och dessa har gått runt runt runt runt... på mina långa promenader....
Vill ladda in mer.. men nu till frågan VAD??!!

Ni som känner mig kan min stil....
I dagsläget ligger följande på den:
Akon - album
Takida - album
Chris Daughtry - album
Melodisfestivalen (utvalda låtar)
Timbaland - ett par låtar
Sonja Aldén - några låtar
Britney Spears - några låtar
Pussycat Dolls - några låtar

Så bomba mig med tips... på bra, go musik, RnB, HipHop, Rock, Pop... U name it....
Jag behöver mer go musik...

Tnx!!!

Kommentarer
Postat av: Andreas"kryckan"Hansson

Gå in på cdon.com och titta så får du tips på artister och låtar:) Eller skaffa spotify.. Kram

2009-05-12 @ 08:12:10
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0