semi?

WOHO!!
Sverige vinnade...
MEN jag måste erkänna... det var inte MYCKET vi såg av matchen... målen såg vi .. men inte mycket mer.
Ni fattar ju att två kvinnor inte kan BARA kolla på hockey.. vi försökte oss på att lösa lite världsproblem också... (fattar inte att det inte är fler kvinnor vid makten...)


Detta resulterade ju i att det inte bidde SÅ många blåmärken på The Librarian... jag försökte ge henne ett par i smyg... men icke...
Dock trampades det i klaveret rent verbalt vid ett par tillfällen.. JA, jag började.. men sen liksom hoppade det ur både det och det andra hos oss båda... det är nog tur att vi var ensamma hemma...

Men vi tröttade nog ut vargen som enligt säkra källor somnade i princip stående mot sin dagsifrökens knä imorse 

Nu ska vi se vad dagen har att inbringa till mig... inte mkt just nu men det kanske löser dig... suck!

Kommentarer
Postat av: Andreas "Kryckan" Hansson

Ja just det ja.. Det hade jag också kunnat tänkt mig annars.. Mmm jag vill ha vin :)

2009-05-08 @ 10:36:48
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/
Postat av: Andreas "Kryckan" Hansson

Tackar.. Jag & William kommmer:)

2009-05-08 @ 10:46:14
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ursäkta men har Kryckan tatt fredag lite tidigt:) eller är det min sena fredag som påverkar? Jag fattar inte. I alla fall, ni lyckades ju forska fram att Bibblis och jag nästan kände varandra i ett tidigare, nuvarande liv.

2009-05-08 @ 22:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0