Pain in the ass

Genomförde mitt efterlängtade träningspass igår.
Tyngre än nånsin... och förvånade mig själv faktiskt, över hur mkt mer tyngder jag klarade än jag trodde.
Blev toksvett och helt skakis efteråt, precis vad jag längtat efter!!!

MEN jag kan säga så här... att värken lär inte bli nådig denna gång. Hade för tusan träningsvärk på vissa ställen redan när jag kom hem.. och jag som inte får träningsvärk förrän 1 dygn senare i vanliga fall.
Men detta är en smärta jag älskar.... konstigt nog.
Kanske det bor en liten sadist inom mig... hahaha!

Hur som helst så hoppas jag på onsdagspasset igen, men då kondition och uppmjuknande. Får hasa mig dit och mjuka upp allt som är. Lär väl se ut som en skadeskjuten kråka misstänker jag.
Kanske en prommenix ikväll i förebyggande syfte... en timme i snabbt tempo och mp3:n på högsta volym... yummie
Rensar skallen bra det.... också nåt jag är i stort(!) behov av.

Många klagar säkert på vädret idag.. kan inte säga att jag håller med. Tycker detta kan vara lite skönt med moln och uggigt väder.
Folk har en tendens att bli lätt hystersika när solstrålarna tittar fram. Det stressas för att komma ut, göra ALLT på en och samma dag. Det ska solas, grillas, fixas, ute och njuta av solen, helst i bikini i 16 graders värme... SUCK!!
Ta't lugnt för tusan.... Hur skönt är det att vara tokslut sen... och hur mkt njuter man eg om man stressar fram allt man "ska" göra när det är sol?
Tagga ner och NJUT!! En sak i taget, det är inte sista dagen EVER vi ser solen!!
Var glad vi har väder alls.... ;-)

// kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0